ЛЕКЦІЯ
Ви режисер/-ка і не знаєте, як знайти «свого/свою» продюсера/-ку? Або ви продюсер/-ка, який/яка вагається, чи варто братися за певний проєкт? Можливо, ви вже мали досвід співпраці, але він виявився не таким, як ви очікували?
Як розподілити обов’язки на етапі розробки фільму, щоб уникнути хаосу? Де проходить межа відповідальності між режисером/-кою і продюсером/-кою? Як не брехати собі щодо проєкту та партнера/-ки? А що з авторськими правами?
Якщо у вас хоча б раз виникали ці запитання, ця лекція – саме для вас!
+ ПРОДЮСЕРІВ/-ОК
+ РЕЖИСЕРІВ/-ОК
+ СВІТЧЕРІВ/-ОК ТА ПОЧАТКІВЦІВ/-ИЦЬ
+ СТУДЕНТІВ/-ОК КІНОШКІЛ
Успіх будь-якого фільму – це не лише талант режисера/-ки чи досвід продюсера/-ки. Це справжнє партнерство, де кожен має свою роль, але разом вони створюють магію кіно.
Запрошуємо вас на відверту онлайн-лекцію від двох експерток українського кіно, які працюють у тандемі режисерка-продюсерка:
Марина Степанська – режисерка та сценаристка, яка знає секрети пошуку «свого/своєї» продюсера/-ки та готова поділитися власним досвідом.
Юлія Сінькевич – продюсерка, яка має бачення того, як обрати режисера/-ку, з яким/якою робота стане ефективною та натхненною.
ЯК ЗНАЙТИ ІДЕАЛЬНОГО/-У ПАРТНЕРА/-КУ У КІНО?
ЮРИДИЧНІ АСПЕКТИ СПІВПРАЦІ
ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ
✔ Де шукати продюсера/-ку та режисера/-ку?✔ Як зрозуміти, що ви на одній хвилі?✔ Спільні цінності та як вони впливають на проєкт.✔ Як домовитися на старті, щоб уникнути проблем у майбутньому?✔ Відповідальність і ухвалення рішень: хто за що відповідає?✔ Відмінності співпраці в ігровому та документальному кіно.
✔ Чому договір – це не формальність, а необхідність?
✔ Авторські права та передача прав: що важливо знати обом сторонам?
✔ Фінансові питання: як ділити гроші та що враховувати у бюджеті?
✔ Тарифи, держпідтримка та копродукція – як це працює?
О Н Л А Й НЛ Е К Ц І Я
І Н Д И В І Д У А Л Ь Н А К О Н С У Л Ь Т А Ц І Я
І Н Д И В І Д У А Л Ь Н А К О Н С У Л Ь Т А Ц І Я
«Співпраця режисера/-ки та продюсера/-ки»Лекторки: Марина Степанська та Юлія Сінькевич
*ЛЕКЦІЯ ВЖЕ ВІДБУЛАСЯ, АЛЕ НЕ ХВИЛЮЙСЯ, ЇЇ МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ У ЗАПИСІ
Доступ до запису лекції надається на 2 місяці
Вартість: 1499 грн
Можна окремо придбатиконсультацію з режисеркою та сценаристкою Мариною Степанською, щоб отримати зворотній звʼязок стосовно драматургічної побудови вашого проєкту та професійні поради.
Тривалість: 40 хв.
Можна окремо придбатиконсультацію з продюсеркою Юлією Сінькевич, щоб отримати аналіз пакету вашого проєкту, професійні поради, як рухати його далі, а також підготувати до подач на пітчинги та фінансування.
Тривалість: 40 хв.
Вартість: 4000 ГРН
Вартість: 4000 ГРН
5% від продажів — на актуальні збори
5% від продажів — на актуальні збори
5% від продажів — на актуальні збори
*кількість місць обмежена
ЮЛІЯ СІНЬКЕВИЧ
+ Незалежна продюсерка та засновниця кінокомпанії JS Films+ Співзасновниця Української кіноакадемії+ Членкиня Європейської Кіноакадемії+ Екс-генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю (2013-2020)+ Продюсерка фільмів «Я, Ніна» реж. Марися Нікітюк (2022), «Рідні» реж. Віталій Манський (2016)+ Кураторка кінопрограм, менеджерка культурних проєктів+ Голова Наглядової Ради Українського Інституту (2022-2024)+ Членкиня Оскарівського комітету (2022 - 2024) та комітету Шевченківської премії (2019-2023)+ Членкиня комісії мистецьких конкурсів Міністерства культури та інформаційної політики+ Членкиня Спілки кінематографістів України+ Представниця Польської Кіноакадемії в Україні по програмам допомоги українським кінематографістам під час війни.
ЧИТАТИ ДАЛІ
МАРИНА СТЕПАНСЬКА
+ Режисерка та сценаристка+ Закінчила Київський національний університет кіно, театру і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого (факультет кіно, спеціальність «Режисура»). + Працювала в експериментальному театрі «Школа», де вивчала методологію роботи з неактор(к)ами. Закінчила шестимісячну програму ARCHIDOC для режисерів/-ок-документалістів/-ок у французькій школі кіно і телебачення La Femis.+ У своєму доробку має декілька коротких метрів - переможців міжнародних фестивалів (серед яких «Чоловіча робота», «Знебарвлена» та ін). + Її повнометражний ігровий дебютний фільм «Стрімголов» (2017) здобував призи на міжнародних кінофестивалях і 3 нагороди Національної кінопремії «Золота Дзига» у 2018-му році. + Пише сценарії для інших режисерів/-ок, зокрема є сценаристкою повнометражного ігрового фільму «Назавжди-Назавжди», прем’єра якої відбулася на Венеційському МКФ (секція «Горизонти Екстра») у 2023-му році.+ Наразі розробляє ігровий міні-серіал та працює над повнометражним документальним фільмом «Це не повна картина» про життя українських режисерів/-ок після початку повномасштабного вторгнення в Україну.
ЧИТАТИ ДАЛІ